سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهید بهشتی: سخن من با جوانان و نوجوانان این است که . . .

ارسال شده توسط هیام رشیدی در 88/4/6:: 9:56 عصر

سخن من با جوانان و نوجوانان در سراسر ایران این است که‏ای نوجوانان و جوانان، نه مکتب‏های مادی الحادی می‏تواند برای این ملت جانشین اسلام باشد و نه بینش‏های التقاطی برای این ملت قابل قبول باشد، اگر در جزوه‏ها و مقاله‏ها و بحث‏ها در مدرسه و بیرون مدرسه برایت‏سؤالاتی مطرح کرده‏اند که پاسخ آنها را نیافته‏ای و در قلب نازنینت وسوسه و شک و تزلزلی به وجود آورده، ما همواره در اختیار سؤالات تو بوده و هستیم و خواهیم بود، این سؤالات را بیاور، مطرح کن، توضیحاتی را که داده می‏شود با دیده انصاف بنگر و با گوش دل بشنو و در محکمه وجدان آزاد و منطق والای فطرت آنها را ارزیابی کن و آنچه را حق یافتی با آن شور فکریت در پیش روان شو، من به تو اطمینان می‏دهم در پی این پرسش‏ها و پاسخ‏ها، در پی این گفتگوها راهی روشن‏تر و والاتر و سعادت آفرین‏تر از همین اسلام با همین بینشی که امام و همچون امام کسان دیگری که مثل او می‏اندیشند و اسلام می‏شناسند و پیش پایت می‏نهند راهی از آن روشن‏تر نخواهی یافت و اگر آزادی بدان معناست که به تو جوان و نوجوان داده شود تا ابزار توطئه بر سر راه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ما باشید گمان نمی‏کنم آزادی توطئه را به نام آزادی عمومی و انسانی از ما قبول کنی . اگر این نشریه‏ها دروغ نگویند دروغ پراکنی نکنند، تهمت نزنند، شایعه سازی نکنند، ضعف‏های کوچکی را که در دوران تکامل هر انقلابی هست‏به نفع دشمن بزرگ نکنند خوراک تبلیغاتی برای صداهای بیگانه فراهم نکنند و این طور مفت و مجانی به دشمنان ایران و اسلام خدمت نکنند آن وقت‏خواهند دید چقدر آزادند .

ای عزیزان اسلام و امت اسلام آگاه باشید بسیاری از ما و از جمله خود من بهترین سالهای زندگیمان را بیش از هر کسی صرف شما کردیم الآن هم بیش از هر چیز دوست داریم در جمع شما باشیم و با شما به سخن بنشینیم . 

 عزیزان بدانید قلب ما، دل ما و سراسر وجود ما، مالامال از عشق و علاقه به هدایت نسل جوان در خط اصیل اسلام است

 تنها بازی خورده‏های دشمن نیرنگ باز هستند که می‏خواهند شما عزیزان را از سیل خروشان ملت قهرمان جدا کنند و بار دیگر نغمه شوم جدایی جوان از جامعه و تحصیل کرده‏ها را از روحانیت‏سر دهند . 

منبع: پایگاه حوزه  http://www.hawzah.net 

نقش انبیا و پیامبران در هدایت و عدالت، شهید بهشتی ص‏81 - 145 و 157 .



کلمات کلیدی : شهید بهشتی، سخنان

شهید بهشتی

ارسال شده توسط هیام رشیدی در 88/4/6:: 9:55 عصر

    شهید بهشتی

همیشه این عکس شهید بهشتی رو دوست داشتم طوری که حتی بزرگش رو تو اتاق خودم دارم.

همیشه برای من شهید بهشتی یه الگو ی اسطوره ای بوده و هست. همیشه به این فکر میکنم که واقعا دشمن دست رو چه شخصیت هایی گذاشت و ما رو از چه نعمت هایی محروم کرد. شخصیت هایی مثل شهید مطهری؛ شهید رجایی؛ شهید بهشتی و .... که هر کدوم الگو و نمونه کامل سیاست و دیانت و مدیریت بودن. اگه الان بودن واقعا جامعه ما با بعضی مشکلاتی که الان باهاش رو در رو هست بازم دست و پنجه نرم میکرد؟ نمیگم نبود این مشکلات ولی مقابله باهاشون راحت تر بود.

بهر حال اونا مزد ایمان و شجاعت و دلاور مردیهاشونو گرفتن اما ما الان جای خالیشونو بیشتر حس میکنیم. بعضی موقع ها میگم اصلا دیگه مثل اون آدما دیگه تو جامعه ما ظهور نمیکنهاما ما باید تلاشمون رو کنیم.

اما جدا در حسرت بودن اینگونه شخصیت ها میمونیم....

 



کلمات کلیدی : عکس، شهید بهشتی

<      1   2   3